معاون قوانين و مقررات سازمان وظيفه عمومي ناجا خبرداد: ارائه آموزش‌هاي حين خدمت به شكل پودمان به سربا
(Iranian Forum) تالار ایرانی
تاریخ و فرهنگ و هرچیزی که شما دوستش دارید ------- History and culture, and whatever you love you
... . ...

معاون قوانين و مقررات سازمان وظيفه عمومي ناجا، با اعلام جزييات امكان تحصيل سربازان سپاه در دوره پودماني دانشگاه جامع علمي و كاربردي اظهار كرد: تحصيل همزمان سربازان بنا بر مقررات موجود امكان پذير نيست.

سرهنگ حجت الله واعظي‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره تفاهم‌نامه سپاه پاسداران با دانشگاه جامع علمي كاربردي در رابطه با تحصيل سربازان سپاه اظهار كرد: تحصيل همزمان با خدمت سربازان بنا بر مقررات موجود امكان پذير نيست و اگر مشمولان خدمت سربازي در دانشگاه قبول شوند بايد از خدمت ترخيص شده و پس از پايان تحصيل مابقي سربازي خود را بگذرانند.

وي ادامه داد: اخيرا توافقي بين سپاه پاسداران با دانشگاه جامع علمي كاربردي صورت گرفته است كه براساس آن بنا است طيفي از آموزش‌هاي حين خدمت به شكل دوره‌هاي پودماني به سربازان ارائه ‌شود.

واعظي‌نژاد خاطر نشان كرد: اين توافق به صورت آزمايشي بين سپاه و دانشگاه جامع علمي كاربردي اجرا مي‌شود و در صورت موفقيت، تصميم بر اين است كه اين موضوع در كليه نيروهاي مسلح نيز انجام شود.

معاون قوانين و مقررات سازمان وظيفه عمومي ناجا، در عين حال به ايسنا گفت: اجراي اين توافقنامه يك موضوع عمومي نيست كه بخواهيم تحصيل در حين خدمت سربازان را مطرح كنيم بلكه براي تعداد محدودي از سربازان و براساس توافقنامه دانشگاه علمي كاربردي با سپاه پاسداران اين موضوع انجام مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
................... <

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل PageRank ..................
امکانات جانبی
...................................................... .........................................................
پرديس باكس