شعری از sara.s.a
(Iranian Forum) تالار ایرانی
تاریخ و فرهنگ و هرچیزی که شما دوستش دارید ------- History and culture, and whatever you love you
... . ...

 

من به شوق ِعشق ِ پرواز چنین غوغا کنم

آسمان را وصل ِ بر مستی نا پیدا کنم

من به لطف شعر تو شاعر میخانه شدم

من همه قلب و وجودم را ز تو شیدا کنم

من به حرف اینهمه خانه خراباتم خراب

هر دمم این دل ببندم بر تو چون لیلا کنم

من طلب از مجلس زیبا رخان نتوان طلب

وصف چشمان تو در هر مجلسی زیبا کنم

عاشقان را من به پا کردم به یاد عاشقی

ورنه این معرکه را در شوق تو تنها کنم

من به عشق دیدن رویت چه بی تابی کشم

من برای حسّ ِ تو امروز را فردا کنم

آسمان وصف هوا و حال  من نشنیده است

من به شوق دیدنت هفت آسمان رویا کنم



نظرات شما عزیزان:

sara.s.a
ساعت19:19---14 فروردين 1390
با تشکر بسیار زیاد


هر موقع شعر جدید گذاشتم خبرتون میکنم.


ممنون از لطفتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 13 فروردين 1385برچسب:,
ارسال توسط یک ایرانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
................... <

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل PageRank ..................
امکانات جانبی
...................................................... .........................................................
پرديس باكس